Open source FAQ software

Increase agent efficiency with FAQ software

There's no denying that it's important to have robust knowledge management software. After all, the more targeted your FAQ page is, the fewer calls your customer service agents have to field. This opens them up to focusing on more complex issues. And while you weigh the pros and cons of FAQ software for your business it's often helpful to try a free version of the software.

The inside scoop on open source FAQ software

Berücksichtigen Sie bei der Entscheidung für eine kostenlose Open-Source-Wissensmanagement-Lösung die folgenden Aspekte:

  • Ist sie in der Lage, die Wissensdatenbank nach Schlüsselwörtern oder Begriffen zu durchsuchen?
  • Aggregiert sie Inhalte aus externen und internen Quellen?
  • Verfolgt sie, woher die Informationen kommen, zum Beispiel welcher Mitarbeiter sie beigesteuert hat?
  • Macht sie es Benutzern so leicht wie möglich, das richtige Dokument zu finden?
  • Bietet sie ein Dashboard oder eine andere einfache Möglichkeit zum Zugriff auf Informationen?

Wussten Sie schon?

One such free version of FAQ software is Zendesk's knowledge management solution. Zendesk uses artificial intelligence and predictive analytics to ensure an intuitive and efficient experience. Easy user access to Answer Bot reduces friction while upgrades include the Knowledge Capture app, which allows agents to publish articles in a few simple steps.

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