Community software

Eine Online-Community fördert den Dialog zwischen Ihren Kunden und gibt Ihrer Marke noch mehr Raum.

Ein Ort für Konversationen zwischen Kunden

Feedback is crucial to understanding customer needs, but the interactions a business has with its customers are only one part of the equation. Customers talk to each other about what works and what doesn’t—on social media, online review sites, and feedback forums. Zendesk fosters customer engagement and strengthens connections on a customized, branded platform.

Fruchtbarer Boden für Konversationen

Fortgeschrittene Community-Management-Funktionen helfen neuen Kunden, sich schnell mit der Community vertraut zu machen, und erfahrenen Benutzern, das Angebot effizient zu nutzen. Sie können Mitglieder Ihres Supportteams beauftragen, in der Community auszuhelfen, oder Community-Manager ernennen, um Diskussionen zu moderieren. Benutzer können Posts sortieren und verfolgen, damit sie immer auf dem Laufenden sind.

Software für Community-Foren

Clubhaus für Kunden

A community should be an inviting, useful, and fun place to be. Zendesk community software gives you full control of your community design, so you can make it feel like home. Start by adding a logo and changing the colors, or go further with custom HTML and Javascript.

Help Center von Insightly

Gebaut für Leute, die aktiv mitmachen

Our community forum software’s intuitive contributor tools keep content fresh and valuable. When a user starts creating a post, Zendesk scans through existing content to show similar posts—making it easy to discover solutions and cut down on duplicate content. To write a post, users can format their posts and comments with a built-in WYSIWYG editor.

Tools für Mitwirkende

Posts zu Tickets eskalieren

Unlike standalone community engagement software, Zendesk community software is built right into Zendesk knowledge base software. When responding to a customer’s email in Zendesk's ticketing system, agents can view the customer’s profile and have complete visibility into their community activity. Agents can also transition a community post to a ticket in Zendesk ticketing to continue the conversation.

Posts zu Tickets eskalieren

JustGiving

Zendesk Support unterstützt die größte Online-Fundraising-Community der Welt

Kundenstory lesen