Home
Support
Funktionen
Remote Helpdesk Software

Remote helpdesk software

Support ohne Grenzen

Great support and a consistent brand experience shouldn’t stop when customers connect with businesses on the go.

Zendesk's remote helpdesk software helps companies meet customers–and their expectations–whether they’re online, in line, or just waking up.

Hinter den Kulissen

Zendesk Support is a help desk. It's remote support. It's ticket management. Go ahead call it help desk software but don't try to tie it down. It's free range after all. And, it connects you to your users wherever they roam on whichever channel they love. All of this, wrapped up in a beautifully simple package that makes everyone go.....awe! (Save the bow.)

Wussten Sie schon?

Zendesk Message und unser nativer SMS-Kanal ermöglichen Support und Interaktion auch in neuen Kanälen.
  • Differenzierter Support durch Interaktion mit Kunden in neuen Kanälen
  • Schaffen persönlicher Beziehungen durch Unterstützung in Kanälen, die sie ohnehin schon nutzen
  • Schnelleres Lösen von Problemen dank kürzerer Antwortzeiten bei SMS

Finden Sie heraus, welcher Zendesk-Plan für Sie am besten ist.

An Live-Produktdemo teilnehmen

Wir stellen die Produktfamilie vor und beantworten alle Ihre Fragen zu Zendesk.

Termin für Demo vereinbaren