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Gartners Magic Quadrant 2018 für das CRM Customer Engagement Center

 
In the global market for customer service software, Zendesk is once again recognized as a leader in the 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center.

Every year, Gartner conducts a thorough analysis of service providers in the customer service and support application space. We believe the Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center report provides valuable information for business leaders who seek technology solutions for interacting and engaging with their customers.
 
Gartner Magic Quadrant CRM 2018
 
Zendesk can again be found in the 2018 report’s Leader quadrant, which we consider a reflection of the success of our 125,000 customers, including enterprise clients like Airbnb, Tesco, and the University of Tennessee. The past year alone has included a number of significant milestones for us, including the release of AI-enhanced features for self-service and surpassing $500 million run rate in revenue. As our customer base continues to grow, we strive to be a dynamic vendor for businesses that deliver exceptional customer experience.

The 2018 Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center report is available for complimentary download for a limited time. The full report PDF includes:

  • Was Gartner vom aktuellen Ökosystem der CEC-Technologien hält
  • Considerations for businesses looking to implement CRM and CEC technologies
  • Wie Anbieter auf die Anforderungen heutiger CECs eingeben
  • How Gartner analysts position Zendesk and other technologies and service providers

Gartner unterstützt keine der in seinen Analysepublikationen beschriebenen Anbieter, Produkte oder Dienstleistungen. Ebenso wenig rät Gartner Anwendern zur Nutzung ausschließlich jener Anbieter, die die besten Noten erhalten haben. Die Forschungspublikationen von Gartner basieren auf der Meinung der Forschungsorganisation von Gartner und sollten nicht als verbindliche Aussagen angesehen werden. Gartner schließt alle ausdrücklichen oder stillschweigenden Gewährleistungen hinsichtlich dieser Studie aus, einschließlich Marktgängigkeit oder Eignung für einen bestimmten Zweck.

Diese Grafik wurde von Gartner Inc. als Teil eines umfassenderen Forschungsberichts veröffentlicht und sollte im Zusammenhang mit dem gesamten Dokument betrachtet werden. Der Bericht von Gartner ist auf Anfrage bei Zendesk erhältlich.

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Hier ist der Link zu Ihrem kostenlosen Exemplar des Berichts Gartner’s 2016 Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, der nur eine begrenzte Zeit lang verfügbar ist.

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