Multichannel Customer Support Software

Multichannel Customer Support Software

Zendesk Support ist ein traumhaft einfaches System zum Verfolgen, Priorisieren und Lösen von Supporttickets

Geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein
Bitte geben Sie ein gültiges Kennwort ein
  • Geben Sie mindestens 5 Zeichen ein
  • Kennwort darf nicht E-Mail-Adresse sein
Bitte senden Sie mir gelegentlich E-Mails zu Produkten und Services von Zendesk. (Sie können diese E-Mails jederzeit abbstellen.)
Bitte wählen Sie eine Option aus

We support you, you support your customers

  • Reduce customer effort to improve satisfaction

    Connect with your customers on the web or your mobile app, or start a conversation directly through email, or any other channels.

  • Reduce agent effort to improve performance

    Support’s intuitive design, ease of use, and intelligent business rules allows agents to ramp faster and boost their productivity.

  • Adapt at your pace to stay ahead

    Configure any workflow, extend your agent’s help desk with hundreds of available apps, or design sophisticated customizations with our API.

84%

aller Unternehmen wollen hervorragenden Kundensupport bieten, aber nur 1 von 5 gelingt es. Haben Sie die richtige Software, um Ihre Kunden zu unterstützen?

“Zendesk is a company that walks the talk.”

Dennis Wang

Co-CEO, Co-Founder

Mehr als 200.000+ Unternehmen verwenden Zendesk

  • Slack
  • USC
  • L’Oréal
  • Box
  • FCC
  • Uber
  • Shopify
  • Groupon

See how Zendesk works.

Kostenlos testen