Home
Support
Funktionen
Mobile IT Support

Mobile IT support

Customer service support – no strings attached

Great customer support is tied to the customer—not a computer desk or a fancy headset or the day, or even a particular problem. Zendesk Support’s native mobile apps are built for team leaders, IT, agents, and those rolling stones who don’t take “help desk” literally. Agents can catch up with tickets, clean up their queue, and free up their workflow (and mind).

With mobile

Support from your iPhone and Android:
  • Mit Makros können Sie im Handumdrehen neue Tickets erstellen und aktualisieren.
  • Benachrichtigungen weisen Agenten darauf hin, dass ihnen zugewiesene Tickets aktualisiert wurden.
  • Mit der Suchfunktion und Links direkt in E-Mails gelangen Sie ohne Umwege zum richtigen Ticket.
  • Filtern Sie die Warteschlange mithilfe von Ansichten und verwenden Sie die vertraute Wischgeste, um zum nächsten Ticket zu gelangen.

On tablets

Support from your iPad:
  • Umfassender Zugriff auf Berichte und Statistiken, damit Sie immer genau wissen, wie Ihre KPI aussehen.
  • Schnelle Priorisierung oder Beantwortung von Tickets mit Wischgesten.
  • Im Agenten-Dashboard erhalten Sie eine genaue Übersicht über die Warteschlange einzelner Agenten oder des gesamten Teams.

Wherever they roam

Research shows that people don’t want to go out of their way for support. That’s why it’s important that companies stay close by—even when their customers are blazing new trails. Mobile communication means different things to different people. Zendesk’s support channels let everyone— from teenagers to grandmothers—get support on the channels they prefer.

The right fit

Provide support the way they want it:
  • In app – Embed help right in your app with the Zendesk software development kit
  • Mobile web – Designed for powerful support in the mobile browser
  • SMS – Text your customers an emoji or two using our native SMS channel
  • Phone – The tried-and-true mainstay of mobile support. Just call
  • Facebook Messenger – Connect with your customers where they connect with everyone else

Finden Sie heraus, welcher Zendesk-Plan für Sie am besten ist.

An Live-Produktdemo teilnehmen

Wir stellen die Produktfamilie vor und beantworten alle Ihre Fragen zu Zendesk.

Termin für Demo vereinbaren