Which questions should you ask a potential vendor?

Choosing a vendor for your customer support solution can be tricky and time-consuming. To help select the right solution for your business needs, consider the pain points of your current system or what you’d prioritize in a new system. Then, follow the prompts to reveal a relevant list of questions to ask potential vendors.

Illustration: Customer Service Desk
Loslegen Loslegen

Which questions should you ask a potential vendor?

1 of 3

Logo: Zendesk
Shaking up your channel mix can help you accommodate increasing customer volume, and a great support product will allow you to easily make channel changes to improve your team’s efficiency.

Here are some questions to ask:

    Download the full list of 50+ questions to help select your support software.

    Geben Sie Ihren Vornamen ein
    Geben Sie Ihren Nachnamen ein
    Geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein
    Bitte wählen Sie Ihr Land aus

    Fast fertig. Erzählen Sie uns mehr zu Ihrem Unternehmen.

    Bitte geben Sie Ihren Firmennamen ein.
    Bitte wählen Sie die Anzahl von Mitarbeitern aus
    Bitte wählen Sie Ihre Branche aus
    Bitte senden Sie mir gelegentlich E-Mails zu Produkten und Services von Zendesk. (Sie können diese E-Mails jederzeit abbstellen.)
    Bitte wählen Sie eine Option aus

    Bitte sehr!

    Die angeforderte Ressource ist jetzt verfügbar.

    Herunterladen

    Sorry!

    Das ist jetzt etwas peinlich, aber irgendwas ist bei uns schiefgelaufen. Bitte klicken Sie auf das Feld unten, um die Ressource herunterzuladen.

    Herunterladen

    Anfrage wird gesendet... bitte warten.