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Ticket Request System

An Update to Your Ticket Request System Might Just be the Ticket

The best things are beautifully simple. The clear blue sky, a single rose, the first snowflake, your ticket request system....no wait, what? The words ticket request system, for most, conjure fear, anger, frustration. Today's customer management systems and software help manage customer issues before they start.

Come see how Zendesk Support can apply the words, ticket request system – it might just be the right ticket to customer success.

Simplify

Beziehungen zu Kunden sind oft komplex, aber die Tools, mit denen sie gemanagt werden, müssen es nicht sein. Zendesk Support ist intuitiv und auf die Bedürfnisse von Kundenserviceagenten zugeschnitten. Die Einrichtung dauert wenige Tage – nicht Wochen oder Monate. Fazit: weniger Schulungsaufwand für Agenten und zufriedenere Teams!

Vorteile nutzen

Zendesk Support ermöglicht tiefere Einblicke in Kundeninteraktionen, damit Sie die Anforderungen Ihrer Kunden besser erfüllen können. Dies ist wichtig, denn personalisierter Service erfordert mehr Kundenkontext. Kundenanalysen und maschinelles Lernen helfen Ihnen, die Kundenzufriedenheit besser zu verstehen und zu prognostizieren, Ihre Leistung zu messen und konkrete Maßnahmen aus Daten abzuleiten.

Zeit für eine Lösung

Check out what a beautifully simple ticket request system can look like:
  • Access all relevant data from a single spot
  • A true multichannel ticket management system
  • Initiate process triggered by ticket changes or time-based conditions
  • Dynamic request forms quickly give agents the right context, so they’re prepared to offer personalized customer support

Finden Sie heraus, welcher Zendesk-Plan für Sie am besten ist.