Make CX smarter, easier, and more personalized with Zendesk & AWS

Make CX smarter, easier, and more personalized with Zendesk & AWS

We know developers are capable of building tools and applications that create amazing customer experiences. Yet too often, support leaders and developers operate in separate worlds, typically without common tools or shared objectives. What if everyone could get on the same page, and developers could use the tools they already know and love?

Watch this webinar to learn more about how to bring your support team and developers together to create better customer experiences. We'll discuss how your business can leverage our newest strategic integration that allows real-time streaming of customer events data from Zendesk into AWS.

After attending this live webinar, you’ll walk away knowing more about:

  • How support teams can collaborate with developers to build better customer experiences
  • Why event-driven architecture is making it easier than ever for companies of all sizes to do more with AWS and Zendesk
  • How to get early access to our new events connector to stream support data in near real-time to AWS

Complete the form below to view the webinar:

Geben Sie Ihren Vornamen ein
Geben Sie Ihren Nachnamen ein
Geben Sie eine gültige E-Mail-Adresse ein
Bitte wählen Sie Ihr Land aus
Geben Sie eine gültige Telefonnummer ein

Fast fertig. Erzählen Sie uns mehr zu Ihrem Unternehmen.

Bitte geben Sie Ihren Firmennamen ein.
Bitte wählen Sie die Anzahl von Mitarbeitern aus
Bitte wählen Sie Ihre Abteilung aus
Bitte senden Sie mir gelegentlich E-Mails zu Produkten und Services von Zendesk. (Sie können diese E-Mails jederzeit abbstellen.)
Bitte wählen Sie eine Option aus

Leider ist etwas schief gelaufen.

Laden Sie die Seite neu und versuchen Sie es noch einmal. Oder schreiben Sie uns unter support@zendesk.com.